banner page 01

شرکت فیدار کارا بهین آسای

 فیدار کارا بهین آسای با اتکا به خداوند متعال و با بکارگیری نیروهای متخصص و مجرب و با تجربه کافی در زمینه سیستم های تهویه مطبوع و تبرید تاسیس گردید. هدف از تاسیس این شرکت انتقال تکنولوژی روز اروپا و تامین تجهیزات و همچنین ساخت و تولید دستگاه های تهویه مطبوع مورد نیاز کشور با رویکرد بهینه سازی مصرف انرژی، حفظ محیط زیست و هوشمند بودن تاسیسات ساختمان بوده است. بهره گیری از نیروی انسانی مجرب و متخصص در بخشهای مختلف، ارائه خدمات مشاوره، طراحی، تولید و تامین سیستم های تهویه، نصب، راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش مناسب پتانسیل لازم برای انجام پروژه های بزرگ صنعتی و تجاری، مسکونی، اداری و چند منظوره و … را به وجود آورده است. کیفیت قابل قبول و برتر محصولات و خدمات پس از فروش و از همه مهمتر وجدان کاری و تعهد به قرارداد با مشتریان ضامن موفقیت این شرکت می باشد.

حسن شهرت، اعتبار و فعالیت مهندسی و تخصصی این مجموعه باعث جلب اعتماد برندهای معتبر اروپایی و به خصوص ایتالیایی در طی این سال‌ها شده است که به صورت نمایندگی رسمی در اختیار شرکت فیدار کارا می‌باشند از جمله این برندها می‌توان به ای سی ام (ACM KALTE KLIMA S.r.l)، اکشن کلیما (ACTIONCLIMA) ، فوجی ایر (FUJIAIR) و دایکین (Daikin) اشاره نمود.

logo daikin 01 01

 دایکین (DAIKIN)

شرکت Daikin درسال ۱۹۲۴ توسط آکیرا یامادا در کشور ژاپن تاسیس گردید. این شرکت با بیش از ۹۵ سال قدمت نقش مهمی در ساخت، تکنولوژی و محصولات نوآورانه در زمینه سیستم های تهویه مطبوع داشته است.

این شرکت به عنوان مبتکر و اولین سازنده کولرهای گازی دو تکه (اسپلیت) در جهان شناخته شد و تحولی عظیم در این صنعت ایجاد نمود.

شرکت دایکین با اختراع سیستم های کولر گازی چند پنله معروف به VRV (Variable Refrigerant Volume) در سال ۱۹۸۲ میلادی به عنوان بزرگترین و برترین شرکت سازنده این نوع از دستگاه ها در جهان شناخته شد.

در سال ۲۰۰۶ میلادی شرکت دایکین، شرکت McQuay آمریکا و در سال ۲۰۱۲ شرکت Goodman آمریکا را خریداری نمود و طی این ادغام بزرگ تجارب، تکنولوژی و تجهیزات این سه شرکت در هم ادغام و محصولات با نام Daikin روانه بازار گردید.

شرکت دایکین طی سال های ۲۰۱۳ لغایت ۲۰۱۶ میلادی به عنوان پرفروش ترین، باکیفیت ترین و تکنولوژیک ترین برند جهان در زمینه سیستم های تهویه مطبوع قرار گرفت. هم اکنون محصولات این شرکت در کشورهای همچون بلژیک، چک، کانادا، مالزی، چین و تایلند در حال تولید می باشد.

logo acm 01

 ACM ایتالیا

شرکت ACM ایتالیا در سال ۱۹۸۷ میلادی توسط گروهی از مهندسان خبره در زمینه تولید تجهیزات سرمایشی صنعتی و تهویه مطبوع در منطقه صنعتی آرزرگراند در ضلع شرقی شهر پادوا واقع در نزدیکی و نیز در مرکز منطقه ونتو تاسیس گردیده و به عنوان یکی از بزرگترین و برترین تولیدکنندگان دستگاه های تهویه مطبوع (انواع چیلر های آب خنک و هواخنک با کمپرسور های اسکرال و اسکرو، چیلرهای free cooling، چیلرهای close control ،roof – top و…)، دارای حسن شهرت جهانی می باشد. کمپانی ACM ایتالیا موفق به اخذ گواهینامه ها و استانداردهای روز و معتبر جهانی گشته و کلیه محصولات این شرکت بر اساس استانداردهای سختگیرانه ساخته و مورد تست و آزمایش قرار گرفته و پس از کنترل کیفی نهایی به بازار عرضه می گردد.

logo fujiair 01

 فوجی ایر (FUJIAIR)

تاریخ تاسیس شرکت فوجی ایر (FUJIAIR) به اوایل دهه ۷۰ میلادی در کشور ژاپن بر می گردد. نوآوری فنی و طراحی و تولید محصولات با کیفیت با رویکرد صرفه جویی انرژی و راندمان بالا باعث تحسین جهانی و رشد و توسعه شرکت فوجی ایر (FUJIAIR) در سطح جهان گردید. این امر باعث شد اولین کارخانه این شرکت در خارج از کشور ژاپن و در سال ۱۹۹۲ در کشور تایلند احداث گردد.

بحران های آسیا در سال ۱۹۹۷ و بازار بزرگ و در حال رشد کشور چین مدیران این شرکت را بر آن داشت تا در یک اقدام استراتژیک کارخانه را به کشور چین منتقل نموده و در طول دو دهه گذشته محصولات خود را با کیفیت و تحت استاندارد JIS ژاپن در کشور چین ساخته و به بازار جهانی عرضه نمایند.

logo actionclima 01

 Actionclima ایتالیا

شرکت Actionclima به عنوان یکی از بزرگترین سازندگان تخصصی و حرفه ای در زمینه سیستم های تهویه مطبوع در شهر via biban کشور ایتالیا می باشد. این شرکت سازنده تخصصی انواع فن کویل های زمینی، کاستی، سقفی توکار، دیواری و کانالی در فشارهای استاتیکی و ظرفیت های مختلف و همچنین انواع هواسازها برای کاربردهای مسکونی، تجاری، اداری، بیمارستانی و صنعتی می باشد.

فهرست