چیلرهای اسکرو ساخت فیدار کارا

(ظرفیت ۳۵۲ الی ۱۲۵۰ کیلووات)

logo 400px fidar
chiller fidar screw 01
icon products 004

کمپرسور

عملکرد کم صدا و بدون لرزش با راندمان بالا به دلیل استفاده از آخرین نسل کمپرسورهای اسکرو BITZER و یا HANBELL و همچنین استفاده صحیح از لرزه گیر جهت نصب کمپرسور بر روی شاسی دستگاه.

کندانسور

کندانسور با راندمان بالا از نوع لوله فین دار متشکل از لوله مسی با سایز 8/3 و ضخامت بالا جهت کار تا فشار کاری ۳۵ بار به همراه فين آلومینیومی با ضخامت ۱۵۰ میکرون، با قابلیت سفارش فین با روکش مناسب برای مناطق نزدیک به دریا و یا آلودگی‌های گوگردی و (Blue & Gold Fin).
کلیه کندانسورها طی فرآیندی دقیق، شستشو و خشک شده و تا فشار کار ۵۰ بار تست می‌گردد.

اواپراتور

اواپراتور با راندمان بالا از نوع پوسته و لوله متشکل از لوله مسی با پره ستاره دار، پوسته از جنس ورق فولادی با ضخامت 6 میلیمتر دارای اتصالات رزوه ای و فلنجی و همچنین دارای عایق حرارتی مقاوم از نوع الاستومری با ضخامت ۱۳ میلیمتر.

سیستم کنترل

کنترلر میکرو پروسسوری قابل برنامه ریزی با قابلیت کنترل و نمایش پارامتر ها و خطاهای دستگاه نظیر دمای آب، فشار کار کرد هر یک از مدارها ساعت کارکرد کنترل عملکرد شیرهای انبساط الکترونیکی، اتصال به سیستم BMS با پروتکل های BACnet و Modbus اتصال به مرکز کنترل چیلر های فیدارکارا و کنترل از راه دور پارامتر ها و خطاها، اتصال به گوشی تلفن همراه با قابلیت مشاهده و کنترل، کنترل فن EC، اتصال به کنترلر های مشابه در چیلرهای مادولار.

بدنه

وزن پایین با توجه به طراحی اصولی و مهندسی دستگاه‌ها، بدنه ساخته شده از ورق فولاد با ضخامت سه الی شش میلیمتر با پوشش رنگ پودری کوره ای با ضخامت مناسب و تست شده جهت کار در شرایط سخت آب و هوایی، تحلیل مقاومت بدنه در برابر استرس‌های ناشی از حمل و نقل و کارکرد اصولی و طولانی مدت کمپرسورها با نرم افزارهای به روز دنیا.

فن کندانسور

فن‌های کندانسور از نوع محوری کم صدا و ضد خوردگی با بالانس استاتیکی و دینامیکی به منظور اطمینان از عدم لرزش دستگاه با قابلیت نصب فن EC و صداگیر می‌باشند.

شیر انبساط الکترونیکی

این سری از چیلرها با بهره‌گیری از شیر انبساط الکترونیکی (EEV) با طول عمر بالا و کمترین میزان نشتی، ضمن کنترل دقیق میزان جریان میرد، موجب کاهش مصرف انرژی می‌گردند.

chiller image 001

تابلو برق

بدنه تابلو از ورق فولادی با ضخامت مناسب، پوشش رنگ اپوکسی کوره ای مقاوم در برابر غبار و رطوبت (IP54) و همچنین دارای طراحی بهینه که دسترسی همراه با تنظیمات را به هنگام تعمیر و نگهداری برای کاربر آسان می‌سازد.

طراحی

طراحی بهینه به منظور کوتاه سازی لوله کشی بین اجزا و کاهش افت فشار مبرد و جلوگیری از ایجاد تله.

شارژ مبرد

تست کامل تمامی قطعات و عملکرد نهایی چیلر در کارخانه و اطمینان کامل از کارکرد مناسب و بهینه چیلرهای این سری، پس از تست نهایی و اطمینان از عدم وجود نشتی در بخش های مختلف، با فشار مناسب شارژ گاز می‌گردند.

حفاظت

سیستم‌های حفاظتی شامل هيتر کمپرسور به منظور جلوگیری از کاهش عملکرد روغن، آنتی فریز اواپراتور، شیرهای اطمینان، سیستم قطع دستگاه در دماهای بالا و پایین محیط و همچنین دارای سوییچ قطع کن فشار بالا و فشار پایین می‌باشند.

سایر امکانات قابل ارائه در صورت سفارش

  • قابلیت کانوپی کردن کمپرسور دستگاه به منظور کاهش سطح صدا
  • قابلیت نصب پکیج هیدرولیکی شامل پمپ‌های اصلی و رزرو و شیرآلات مربوطه بر روی دستگاه
  • قابلیت سفارش و نصب سیستم‌های حفاظت فیزیکی دستگاه
catalog download
logo 400px fidar
روف تاپ پکیج ACM
فن کویل سقفی توکار و کانالی Fujiair
فهرست